Wednesday, April 23, 2014

Ֆիթնեսի տրեները Մաս 2

Angleren tarerov tarberaky tes AYSTEX
Ես այսքան ժամանակ Դավիթին այսպիսին չէի տեսել: Քրտինքը պատել էր մարմինը, աչքերը կիսափակ, պտուկները տնգված: Միայն նայելը այս գեղեցկությանը ներքևից մեծ հաճույք էր և մի մեծ էրոտիկ կայֆ էր պարգևում ինձ: Բայց ես ուզում էի ավելին... Հանկարծ, ես միանգամից ավելացրեցի ծծելու արագությունը և անսպասելի կանգ առա: Դավիթը մի պահ դուրս եկավ իրեն պարուրած էքստազից: Աչքերը բացեց ու փորձեց հասկանալ կանգառի պատճառը: Իսկ ես սկսեցի դանդաղ խաղալ կրծքերիս հետ ու էրոտիկ հայացքով նայել վրան: Ուզում էի ասել, "մի քիչ էլ դու գործ արա": Մեսիջս իսկույն տեղ հասավ: Այ դրանով լավ ա էլի իրադրության տերը լինելը: Իրա կլիրն էր կանգնած ու ինքը հասկանում էր, որ եթե իրան վատ պահի, ես կթողնեմ կգնամ ու ինքը ստիպված մնալու ա իրա աջ ձեռքի հույսին: Այնպես որ եթե ուզում ա բավարարված լինել ու անցկացնել տրուբեքի հիմնահատակ մաքրում, պետք է համաձայնի իմ պայմաններին ու ինձ էլ բավարարի: Ու Դավիթը խելոք-խելոք անցավ իր պարտականությունների կատարմանը: Անմիջապես երկու ձեռքով բռնեց իմ կրծքերից ու սկսեց ամբողջ իր մարզչական ուժգնությամբ ճմռել: Չէ, չէր մաժում, այլ հենց ճմռում էր, կարծես կրծքերս մի ալյուրի պարկ լինեին: Տողերի արանքում պետք է նշել, որ իմ ծծերը շատ մեծ են բավական անհամեստ չափեր ունեն, ինչը իմ բոլոր սիրեկաններին անսահման դուր էր գալիս միշտ: Ես միշտ հատուկ քսուկներով խնամում եմ իմ կրծքերը, որ իրենք միշտ լինեն ձիգ, էլաստիկ ու քնքուշ, որ իրենց հետ խաղալը հաճույք պատճառի: Սակայն ինձ թվում է, որ Դավիթը հիմա անկարող էր գնահատել իմ ծծերի բոլոր հատկանիշները, որովհետև նա անում էր դա անսահման գազանավարի: Ու դա ինձ դզում էր: Դավիթը գազան մարմին ուներ, ու ես ուզում էի իրա հետ սեքս անել, ինչպես դա անում են AnimalPlanet կանալով: Դավիթը այնուհետև իր կլիրը տեղադրեց իմ ծծերի արանքում, երկու ձեռքով կրծքերս իրար հպեց ու սկսեց քունել իմ կուրծքը: Ես արդեն էքստազի մեջ էի կայֆից: Դավիթի հսկայական առնանդամի շիկացած ծայրը մեկ-մեկ կպնում էր դնչիս, ինչից ես էլ ավելի մեծ կայֆի մեջ էի ընկնում: Ես արդեն մտքիս մեջ ուզում էի զարմանալ նրա վրա, թե էս ինչքան երկար է դիմանում իմ մարզիչը, բայց չհասցրի... Թոխումի մի հսկայական ալիք պատեց իմ դեմքն ու կուրացրեց աչքերս: Չհասցրեցի ես ուշքի գալ սպերմայի այս անակնկալ հարվածից, երբ ինձ վրա գրոհեց դրա երկրորդ ալիքը՝ էլ ավելի հուժկու ու կրքոտ: Ես լեզվով լպստեցի բերանիս կողքի տաք սերմնահեղուկը և անմիջապես կլանեցի կլանեցի Դավիթի կլիրը: Այն թաց էր ու շատ համով: Ես արտածծեցի նրա միջից սպերմայի մնացած չափաբաժինը: այնուամենայնիվ, չնայած այսպիսի բուռն ազատմանը, Դավիթի կլիրը ոչ միայն չհանգստացավ, այլ էլ ավելի պրկվեց, պնդացավ ու պատրաստվեց հաճույքի շարունակությանը: 

Ես քարշ տվեցի իմ յոբռին դեպի զուգարանի կաբինկեքից մեկը, ձեռքերովս լայն հենվեցի պատին, ու իրեն հրավիրեցի մուտք գործել իմ եդեմական պարտեղը: Դավիթը իրեն երկու անգամ խնդրել չստիպեց: Նա արագ մոտեցավ ինձ հետևից, հարմարացրեց իր կլիրը իմ ծակին ու դանդաղ սկսեց մտջցնել մեջը: Կամաց-կամաց ես զգում էի, թե ոնց է իր տղամարդկությունը պարուրում իմ մարմինը ու դրա հետ մեկտեղ արդեն նոր տիպի կայֆի հուժկու ալիք էր սկսում ինձ պարուրել: Դանդաղ բայց հստակ քայլերով իմ մարզիչը ուժեղացնում էր տեմպը: Պետք է ասել, որ իր գործողությունները շատ գրագետ էր անում: Իրոք, անկարելի կլիներ ընդունել ԱԴՊԻՍԻ մեծ կլիրը միանգամից, ու նա դա հասկանում էր: Սկզբնական մի քանի շարժումով նա կամաց-կամաց սովորեցրեց իմ ծակը իր կլրին, իսկ երբ ես արդեն թուլացա ու ընկա հաճույքի օվկիանոսի մեջ, սկսեց տեմպը արագացնել: Պրոֆեսիոնալ էր: Անցավ մի քանի րոպե, ու Դավիթը ինքն էլ մոռացավ ամեն ինչ ու սկսեց ինձ վայրենավարի քունել: Դեն նետեց նա բոլոր նախապաշարումները ու սկսեց ի սրտե հուպ տալ իր ագրեգատը իմ անպաշտպան անցքի մեջ: Ես սկզբից բարձր ձայներ էի արձակում, բայց հետո ձայնս կտրվեց ու ես միայն խռխռացնում էի կայֆից: Դավիթը սպորտային շնչառություն ուներ, մեկ-մեկ, երբ տեմպը գցում էր, նա թափով ապտակում էր հետույքիս, ինչից էլ ավելի էր գրգռվում ու նոր թափով էր սկսում մշակել անցքս: Զգացի, որ էլ չեմ դիմանում: Հաճույքի աօվկիանոսում ես էլ չէի լողանում, ու խորտակվեցի օրգազմի անդունդը: Մի րոպե աշխարհը մթագնեց ու ես կորցրի իրականության զգացումը: Երբ օրգազմային տրանսից դուրս եկա, տեսա, որ Դավիթի հսկայական անդամը նայում է ուղիղ դեմքիս: Ես շնորհակալությամբ բերանս առա այն, ու երախտագիտությամբ սկսեցի ծծել, որպեսզի Դավիթին ազատեմ թոխումի ևս մի մասնաբաժնից: Նա այս անգամ ևս շաղախեց դեմքս իր առնական հեղուկով ու մենք երկուսս ընկանք անգիտակից վիճակի մեջ: Երևի իմ ունեցած ամենագազան սեքսերից մեկն էր: Բայց այն դեռ առաջինն էր Դավիթի հետ մեր ունեցած երկար ու անմոռանալի հարաբերություններում...

Դրանից հետո, Դավիթը կապվեց իմ պցին ճիշտ այնպես,ինչպես էլ ես կախում ունեի իր կլրից: Մենք սեքս էինք անում ֆիթնեսի բոլոր պոզաներում ու բոլոր հնարավոր վայրերում: Նա ինձ քունել է իմ մեքենայի մեջ, մեր պադյեզդում, Սեվանի ափին, մարզվելու սրահում ու լիֆտում: Մենք իրար դուր ենք գալիս, որովհետև երկուսս էլ անկուշտ ենք: Չէի ասի, որ իրար սիրում ենք, բայց կա մեր մեջ փոխադարձ հարգանք: Կարելի է ասել, որ մենք ընկերներ ենք: Ուղղակի, ի տարբերություն շատերի, իմ ընկերը ինձ քունում թողում ա:







No comments:

Post a Comment