Tuesday, April 15, 2014

Բարի Գալուստ Հայկական Պոռնո

Կլիր ու պուց:
Եթե էս բառերից քեզ վատ ես զգում, գնա էս կայքից ու էլ մի վերադարձիր, որովհետև ստեղ տենց բառեր շատ կան: Սա հայկական պոռնոյի բլոգ ա:

Ինձ դավադիտ ա անում, որ Հայկական ինտերնետնրում հիմա մի հատ նորմալ հայկական պոռնոյին նվիրված կայք չկա: Մարդ ենք չէ, մենք էլ ենք ուզում: Հասկացանք, կարում ենք ռուսերեն կարդանք, մի քիչ էլ անգլերենից ենք գլուխ հանում, ու հմի էլ քաքն ենք ընգե հա դրանց բուժուական պոռնոները նայելով:
  Էս կաևորագույն խնդիրը լուծելու համար ես սարքել եմ էս բլոգը, որ հրապարակեմ պոռնո ժանրի պատմվածքներ, որ կարդաք ժաժ տաք, անկախ տարիքից ու սեռից: Կլիր ու պուց բառերը ստեղ շատ կգտնեք, որովհետև ես մտադիր չեմ ոսկեղենիկ հայերենով ձոներ ներբողել կանացի սեռական օրգաններին, այլ մտադիր եմ իրական ու դաժան պատմվածքներ գրել հաստ կլիրների ու թույն պցերի մասին: Եթե դրանցից մեկը ունես ու մյուսն ես ուզում, ուրեմն էս իմ բլոգը քո համար ա:

Մեզ բարի երթ:

3 comments: